• Szacowanie koralików na MiMUW

    Na targach odbywających się na wydziale Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego daliśmy studentom zadanie, polegające na oszacowaniu ilości “koralików”. Koraliki były dość małe i znajdowały się w zamkniętym pudełku.

    Więcej
  • Pierwszy dzień na wsparciu klientów

    Postanowiliśmy jakiś czas temu, że każdy (na razie każdy kto chce) powinien spędzić przynajmniej jeden dzień w miesiącu w "dziale" wsparcia klientów. Długo to odkładaliśmy z powodu ciągłego "baku czasu" ale w tym tygodniu się udało. Wczoraj Paweł, a dziś ja spędziłem  sporą cześć dnia pomagając klientom Fakturowni. Nasi klienci rozmawiają z nami głównie e-mailowo, na czacie online i telefonicznie (używamy do tego Sugestera)

     

    Więcej
  • Zero magii

    Kilkakrotnie spotkałem się z problemem, że nie do końca wiedziałem czy jakaś funkcjonalność w systemie działa prawidłowo. Przeważnie dotyczyło to funkcji wykonywanych w tle (przez delayed_job) lub co jakiś czas (cron i daemons), dla których nie jest łatwo napisać testy automatyczne.
    Więcej

Kontakt