Praca

Asystent/Asystentka biura

Rodzaj pracy

Pełny etat

Doświadczenie

Podstawowe

Forma zatrudnienia

B2B/UoP

Tryb pracy

Warszawa

Informacje

Rekrutacja zakończona

Szukamy do swojego biura na Powiślu kogoś, kto pomoże usprawnić organizację w naszej firmie. Jeżeli jesteś osobą, która lubi wyzwania, potrafi samodzielnie rozwiązywać zadania, która jeśli powie “Zajmę się tym” to wiemy, że będzie to zrobione na czas i najlepiej jak tylko się da, a przy tym jest komunikatywna, empatyczna i zwracająca uwagę na szczegóły, to ta oferta jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie obsługi administracyjnej spółek należących do grupy,
  • Wprowadzanie danych i ich aktualizowanie oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji w systemach informatycznych: Sugester, Fakturownia,
  • Przygotowanie i archiwizację dokumentacji: umowy, aneksy, korespondencja bieżąca,
  • Wspieranie procesu rekrutacyjnego,
  • Współpraca z działem księgowym,
  • Planowanie i nadzór nad terminarzem spotkań – przyjmowanie i obsługa gości,
  • Organizacja pracy biura

Czego oczekujemy:

  • dyspozycyjności w wymiarze pełnego etatu,
  • wykształcenia wyższego (bądź w trakcie studiów),
  • umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
  • mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
  • możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
  • dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
  • atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
  • opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!),

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Asystent/Asystentka biura”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.