Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty obsługi klienta. Preferujemy pracę na pełen etat, ale możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze godzin.
Zakres pracy będzie obejmował:
wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
dbanie o wysoką jakość obsługi,
uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
współpracę z działem marketingu,
współpracę z działem księgowości.
Czego oczekujemy:
wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat),
praktycznej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, min. poziom B2+/C1,
umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
komunikatywności,
cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
chęci do nauki.
Mile widziane będą:
umiejętność rozwiązywania problemów,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
osoby lubiące matematykę lub fizykę,
znajomość programów graficznych lub HTML,
znajomość języków takich jak: hiszpański, niemiecki, rosyjski, ukraiński lub/i włoski.
Oferujemy:
pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
kartę multisport.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca-2018@radgost.com z tytułem "Wsparcie klienta - Customer Support Specialist". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."