Programista ds. wsparcia technicznego

Programista ds. wsparcia technicznego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc działowi Customer Support w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów oraz wprowadzanie ulepszeń i poprawek błędów do systemu

Opis stanowiska

  • analiza błędów zgłaszanych przez klientów
  • zdalna pomoc klientom przy kwestiach technicznych (integracje, eksporty, importy, rozszerzenia systemu)
  • wykonywanie poprawek do systemu lub specyfikowanie zadań dla działu rozwoju systemu
  • testowanie systemu i pisanie testów automatycznych dla znalezionych przypadków niepoprawnego działania systemu, analiza logów systemu
  • współpraca z działem Customer Support i działem Rozwoju Oprogramowania

Wymagania

  • wykształcenie IT lub techniczne lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność programowania
  • umiejętność pracy w systemie linux
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: Ruby, Python, JavaScript, HTML, Ubuntu, AWS, MySQL, PostgreSQL, Ruby on Rails, Django, PHP, Java
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność pisania dokumentacji technicznej

Oferujemy

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia (np. rozwoju w kierunku programisty systemu)
  • pracę w biurze na warszawskim Powiślu (blisko metra Centrum Nauki Kopernik)
  • kartę multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca-2018@radgost.com z tytułem "Programista ds. wsparcia technicznego 2018-03". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Kontakt