Specjalistka/ta ds. marketingu internetowego

Jesteśmy startupem technologicznym. Od 2011 tworzymy narzędzia usprawniające pracę małych i średnich firm. Z naszych produktów online (Fakturownia.pl / InvoiceOcean.com / VosFactures.fr, Sugester.pl) korzysta ponad 400 000 firm na całym świecie. Szukamy osoby, która zajmie się w firmie szeroko pojętym marketingiem internetowym.
Zakres działań osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- Prowadzenie kampanii reklamowych online dla naszych produktów SaaS (Fakturownia, Sugester, Intum)
- Analiza, raportowanie oraz optymalizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych (Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads etc.)
- Monitorowanie i kontakt z mediami
- Tworzenie tekstów marketingowych i kontakt z klientem
- Przygotowywanie i wdrażanie mechanizmów promocyjnych
- Zarządzanie kanałami marketingowymi online, testowanie i wdrażanie nowych pomysłów
- Analiza kosztowo – jakościowa zakładanych działań oraz ich efektów
- Segmentacja klientów, analiza potrzeb segmentów i tworzenie do nich targetowanych przekazów, analiza churnu itp
- Budowanie świadomości marki
- Zarządzanie przekazem content marketingowym produktów
- Przeprowadzanie A/B testów w systemie i na WWW
Wymagania:
- Praktyczna znajomość wykorzystania narzędzi online marketing (content marketing, marketing automation, newsletter, landing pages, adwords, SEO, A/B tests, etc) i umiejętność efektywnego wykorzystania danych w nich zawartych
- Doświadczenie w branży nowych technologii (preferowane: projekty SaaS, portale internetowe, firmy IT, portale internetowe)
- Znajomość języka polskiego i bardzo dobra znajomość angielskiego (teksty i działania marketingowe będą głównie na rynki angielskojęzyczne)
- Znajomość excela
- Umiejętności skutecznej komunikacji w zespole i znajomość zasad komunikacji marketingowej
- Zdolności analityczne
- Orientacja na wynik, samodzielność i inicjatywa
Dodatkowe Atuty:
- Bardzo dobra znajomość dodatkowego języka (poza angielskim i polskim) - w najbliższym czasie planujemy wejście do kilku nowych krajów europejskich
- Znajomość narzędzi typu Google Analytics, AdWords, Mixpanel, Chartmogul, Kissmetrics, Brand24 itp
- Wrażliwość na usability i UX
- Doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
- Zwinne pióro
Oferujemy:
- pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w kompetentnym zespole, przy innowacyjnych projektach z przyjazną atmosferą pracy
- duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
- możliwość wprowadzenia firmy na nowe rynki zagraniczne
- przyjemne biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik) oraz unikalną atmosferę startupu
- bilard, piłkarzyki, ping-pong, cymbergaj
- kawę, herbatę, owoce
- comiesięczne filmowe czwartki na biurowym tarasie
- kartę multisport
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail
z tytułem
"Specjalistka/ta ds. marketingu internetowego". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku."