Praca
Wsparcie klienta z językiem francuskim / Service clientèle B-to-B, Support technique
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B/UoP
Tryb pracy
Zdalny/Warszawa
Informacje
VosFactures.fr / Fakturownia.pl to oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm. Nous recherchons un candidat(e) pour le poste de conseiller clientèle/support technique à temps plein, mais nous pouvons également considérer un temps partiel.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat)
- dbanie o wysoką jakość obsługi
- uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami
- współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)
- współpracę z działem marketingu
- współpracę z działem księgowości
Czego oczekujemy:
- praktycznej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie, min. niveau C1 / natif
- znajomości języka polskiego
- umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
- umiejętności słuchania i zdolności dostosowywania się do różnych typόw rozmówców
- zdolności do komunikowania się w sposób jasny i zrozumiały
- umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
- umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
- komunikatywności
- cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
- chęci do nauki
Mile widziane:
- umiejętność rozwiązywania problemów
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat)
Co oferujemy:
- pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
- mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
- możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
- dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
- możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
- opcję 100% pracy zdalnej,
- atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
- opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Wsparcie klienta z językiem francuskim / Service clientèle B-to-B, Support technique”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.