Praca

Wsparcie klienta z językiem francuskim / Service clientèle B-to-B, Support technique

Rodzaj pracy

Pełny etat

Doświadczenie

Specjalista

Forma zatrudnienia

B2B/UoP

Tryb pracy

Zdalny/Warszawa

Informacje

Rekrutacja zakończona

VosFactures.fr / Fakturownia.pl to oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm. Nous recherchons un candidat(e) pour le poste de conseiller clientèle/support technique à temps plein, mais nous pouvons également considérer un temps partiel.

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat)
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)
  • współpracę z działem marketingu
  • współpracę z działem księgowości

Czego oczekujemy:

  • praktycznej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie, min. niveau C1 / natif
  • znajomości języka polskiego
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
  • umiejętności słuchania i zdolności dostosowywania się do różnych typόw rozmówców
  • zdolności do komunikowania się w sposób jasny i zrozumiały
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
  • komunikatywności
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
  • chęci do nauki

Mile widziane:

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat)

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
  • mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
  • możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
  • dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
  • opcję 100% pracy zdalnej,
  • atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
  • opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!)

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Wsparcie klienta z językiem francuskim / Service clientèle B-to-B, Support technique”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.