WSPARCIE KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM / SERVICE CLIENTÈLE B-TO-B, SUPPORT TECHNIQUE

VosFactures.fr / Fakturownia.pl to oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm. Nous recherchons un candidat(e) pour le poste de conseiller clientèle/support technique à temps plein, mais nous pouvons également considérer un temps partiel.

Zakres pracy będzie obejmował

  • Wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat)
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)
  • współpracę z działem marketingu
  • współpracę z działem księgowości

 

Czego oczekujemy

  • praktycznej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie, min. niveau C1 / natif
  • znajomości języka polskiego
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
  • umiejętności słuchania i zdolności dostosowywania się do różnych typόw rozmówców
  • zdolności do komunikowania się w sposób jasny i zrozumiały
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
  • komunikatywności
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
  • chęci do nauki

 

Mile widziane będą

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat)

 

Oferujemy

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
  • kartę multisport.

FR: 

Responsabilités

  • Répondre aux demandes commerciales et techniques des utilisateurs potentiels et existants liées à l’utilisation du logiciel (par e-mail, téléphone, chat)
  • Véhiculer une image positive du logiciel et de la société
  • Créer et rédiger du contenu explicatif et/ou promotionnel sur le fonctionnement du logiciel
  • Collaborer avec l’équipe de développement du logiciel (échange d’informations sur les besoins des clients)

Compétences requises

  • Maîtrise du Français: natif (accent français, belge ou suisse de préférence)
  • Compétences en informatique et connaissance pratique de l'Internet
  • Capacité analytique et logique
  • Capacité d’écoute et adaptabilité à différentes typologies d'interlocuteurs
  • Capacité à communiquer de manière claire et compréhensible
  • "Can-do" attitude: dynamisme, volonté d'apprentissage
  • Autonomie et organisation

 

Compétences appréciées

  • Education universitaire relative aux sciences, au marketing ou à la comptabilité
  • Capacité à résoudre des problèmes
  • Notions de comptabilité ou des questions liées à la facturation

 

 

Nous vous offrons

  • Un salaire compétitif avec revalorisation salariale annuelle.
  • Un cadre de travail dynamique au sein d’une start-up en plein développement
  • Une perspective d'évolution professionnelle et d'acquérir des compétences
  • Des horaires de travail flexibles
  • Un contrat à durée indéterminé
  • Une possibilité de travailler à domicile

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail 

  z tytułem "Wsparcie klienta z językiem francuskim / Service clientèle B-to-B, Support technique ”.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."