Praca

Wsparcie klienta - Customer Support Specialist

Rodzaj pracy

Pełny etat

Doświadczenie

Specjalista

Forma zatrudnienia

B2B/UoP

Tryb pracy

Zdalny/Warszawa

Informacje

Rekrutacja zakończona

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty obsługi klienta. Preferujemy pracę na pełen etat, ale możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze godzin.

Zakres obowiązków:

  • wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
  • dbanie o wysoką jakość obsługi,
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
  • tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
  • współpracę z działem marketingu,
  • współpracę z działem księgowości.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat),
  • praktycznej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
  • komunikatywności,
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
  • chęci do nauki.

Mile widziane:

  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • osoby lubiące matematykę lub fizykę,
  • znajomość programów graficznych lub HTML,
  • znajomość języków takich jak: hiszpański, czeski, węgierski, rumuński, niemiecki, rosyjski, ukraiński lub/i włoski.

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
  • mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
  • możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
  • dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
  • opcję 100% pracy zdalnej,
  • atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
  • opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!)

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Wsparcie klienta - Customer Support Specialist”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.