Praca
Wsparcie klienta - Customer Support Specialist
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B/UoP
Tryb pracy
Zdalny/Warszawa
Informacje
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty obsługi klienta. Preferujemy pracę na pełen etat, ale możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze godzin.
Zakres obowiązków:
- wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
- dbanie o wysoką jakość obsługi,
- uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
- tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
- współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
- współpracę z działem marketingu,
- współpracę z działem księgowości.
Czego oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat),
- praktycznej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
- umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
- umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
- komunikatywności,
- cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
- chęci do nauki.
Mile widziane:
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- osoby lubiące matematykę lub fizykę,
- znajomość programów graficznych lub HTML,
- znajomość języków takich jak: hiszpański, czeski, węgierski, rumuński, niemiecki, rosyjski, ukraiński lub/i włoski.
Co oferujemy:
- pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
- mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
- możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
- dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
- możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
- opcję 100% pracy zdalnej,
- atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
- opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Wsparcie klienta - Customer Support Specialist”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.