Praca
Programista ds. wspracia technicznego
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Mid
Forma zatrudnienia
B2B/UoP
Tryb pracy
Zdalny/Warszawa
Informacje
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc działowi Customer Support w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów oraz wprowadzanie ulepszeń i poprawek błędów do systemu
Zakres obowiązków:
- analiza błędów zgłaszanych przez klientów
- zdalna pomoc klientom przy kwestiach technicznych (integracje, eksporty, importy, rozszerzenia systemu)
- wykonywanie poprawek do systemu lub specyfikowanie zadań dla działu rozwoju systemu
- testowanie systemu i pisanie testów automatycznych dla znalezionych przypadków niepoprawnego działania systemu, analiza logów systemu
- współpraca z działem Customer Support i działem Rozwoju Oprogramowania
Czego oczekujemy
- wykształcenie IT lub techniczne lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność programowania
- umiejętność pracy w systemie linux
- dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: Ruby, Python, JavaScript, HTML, Ubuntu, AWS, MySQL, PostgreSQL, Ruby on Rails, Django, PHP, Java
- dodatkowym atutem będzie umiejętność pisania dokumentacji technicznej
Co oferujemy:
- pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
- mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
- możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
- dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
- możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
- opcję 100% pracy zdalnej,
- atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
- opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!),
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Programista ds. wspracia technicznego”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.