Praca

Programista ds. wspracia technicznego

Rodzaj pracy

Pełny etat

Doświadczenie

Mid

Forma zatrudnienia

B2B/UoP

Tryb pracy

Zdalny/Warszawa

Informacje

Rekrutacja zakończona

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc działowi Customer Support w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów oraz wprowadzanie ulepszeń i poprawek błędów do systemu

Zakres obowiązków:

  • analiza błędów zgłaszanych przez klientów
  • zdalna pomoc klientom przy kwestiach technicznych (integracje, eksporty, importy, rozszerzenia systemu)
  • wykonywanie poprawek do systemu lub specyfikowanie zadań dla działu rozwoju systemu
  • testowanie systemu i pisanie testów automatycznych dla znalezionych przypadków niepoprawnego działania systemu, analiza logów systemu
  • współpraca z działem Customer Support i działem Rozwoju Oprogramowania

Czego oczekujemy

  • wykształcenie IT lub techniczne lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność programowania
  • umiejętność pracy w systemie linux
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: Ruby, Python, JavaScript, HTML, Ubuntu, AWS, MySQL, PostgreSQL, Ruby on Rails, Django, PHP, Java
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność pisania dokumentacji technicznej

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur w Polsce, z którego codziennie korzysta ponad 100 tysięcy firm,
  • mentoring, wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia od doświadczonych specjalistów,
  • możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze (w przyszłości tworzenie/współtworzenie własnych projektów z opcją equity),
  • dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • możliwość wyboru potrzebnego sprzętu i akcesoriów do pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
  • opcję 100% pracy zdalnej,
  • atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych,
  • opcję pracy w wybranych godzinach (zwykle pracujemy 9:00-17:00, ale jeżeli chcesz inaczej - dogadamy się!),

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@radgost.com z tytułem "Programista ds. wspracia technicznego”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.