Praca w Radgost
fakturownia.pl / sugester.pl / siteor.pl

Programista ds. wsparcia technicznego

Programista ds. wsparcia technicznego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc działowi Customer Support w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów oraz wprowadzanie ulepszeń i poprawek błędów do systemu

Opis stanowiska

  • analiza błędów zgłaszanych przez klientów
  • zdalna pomoc klientom przy kwestiach technicznych (integracje, eksporty, importy, rozszerzenia systemu)
  • wykonywanie poprawek do systemu lub specyfikowanie zadań dla działu rozwoju systemu
  • testowanie systemu i pisanie testów automatycznych dla znalezionych przypadków niepoprawnego działania systemu, analiza logów systemu
  • współpraca z działem Customer Support i działem Rozwoju Oprogramowania

Wymagania

  • wykształcenie IT lub techniczne lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność programowania
  • umiejętność pracy w systemie linux
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: Ruby, Python, JavaScript, HTML, Ubuntu, AWS, MySQL, PostgreSQL, Ruby on Rails, Django, PHP, Java
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność pisania dokumentacji technicznej

Oferujemy

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia (np. rozwoju w kierunku programisty systemu)
  • pracę w biurze na warszawskim Powiślu (blisko metra Centrum Nauki Kopernik)
  • kartę multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail z tytułem "Programista ds. wsparcia technicznego". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku."