Blog
Zobacz aktualności z naszego bloga!
Pierwszy dzień na wsparciu klientów
Postanowiliśmy jakiś czas temu, że każdy (na razie każdy kto chce) powinien spędzić przynajmniej jeden dzień w miesiącu w "dziale" wsparcia klientów. Długo to odkładaliśmy z powodu ciągłego "baku czasu" ale w tym tygodniu się udało. Wczoraj Paweł, a dziś ja spędziłem sporą cześć dnia pomagając klientom Fakturowni. Nasi klienci rozmawiają z nami głównie e-mailowo, na czacie online i telefonicznie (używamy do tego Sugestera)

Marcin
Zero magii
Kilkakrotnie spotkałem się z problemem, że nie do końca wiedziałem czy jakaś funkcjonalność w systemie działa prawidłowo. Przeważnie dotyczyło to funkcji wykonywanych w tle (przez delayed_job) lub co jakiś czas (cron i daemons), dla których nie jest łatwo napisać testy automatyczne.

Marcin
95% firm stawia na SaaS

Marcin Stefaniak